Otázky a odpovede
1. Má ZDRAVINKA vlastnú kamennú predajňu, je možný osobný
odber?
Uprednostňujeme online prítomnosť ZDRAVINKY. Prečo? Pretože si vážime vaše pohodlie, čas a slobodu vo výbere. Naša online prítomnosť nám umožňuje byť neustále k dispozícii pre vás. Nielenže môžete nakupovať kedykoľvek a odkiaľkoľvek, ale aj máte prístup k širokej škále informácií o našich produktoch a službách, vrátane recenzií zákazníkov a podrobných popisov produktov. Tým, že sme sa rozhodli pre online e-shop, môžeme tiež efektívne zdieľať novinky, akcie a ponuky so všetkými našimi zákazníkmi prostredníctvom e-mailových upozornení a sociálnych médií. Nechceme, aby ste strácali čas cestovaním do kamenných predajní, radšej vám prinášame zdravé a kvalitné produkty priamo do vašich domovov.
V prípade, že ste si pri objednávke zvolili možnosť osobného odberu, máte možnosť si váš internetový nákup vyzdvihnúť osobne na adrese nášho sídla uvedeného v kontakte v čase od 7:00 do 19:00.
2. Aké možnosti mám pre zadanie objednávky?
ZDRAVINKA je našou pýchou a e-shop je jej dôležitou súčasťou. Neustále ho vylepšujeme, aby sme vám priniesli ten najlepší nákupný zážitok, preto nakupujte svoje obľúbené produkty na zdravinka.webnode.sk.
3. Aké sú možnosti dopravy?
Osobný odber v Nitre – zadarmo| adresa nášho sídla: Trieda Andreja Hlinku 45 → 7:00 do 19:00
Donáška priamo do vášho domova na celom území SR – 5,00 € | nad 30,00 € zadarmo
4. Aké sú možnosti platby?
Vašu objednávku môžete uhradiť prostredníctvom nasledujúcich spôsobov:
bankový prevod
kreditnou alebo debetnou kartou - Visa, Maestro, MasterCard
platba cez PayPal
platba na dobierku - poplatok 1,20 €